poniedziałek, 15 lipca 2013

Yesterday .

Hi ! ♥
Z powodu mojej małej niedyspozycji zdrowotnej nie mogłam dziś wyjść z domu, toteż nie mam dla Was zdjęcia dzisiejszego zestawu. Postanowiłam zatem wrzucić wczorajszy. Co tu dużo pisać - skromny zestaw na popołudnie, które spędzałam z moją drugą połówką. :) Na tę okazję wybrałam ołówkową spódnicę, chociaż do niedawna unikałam tego fasonu. Dlaczego? Wydawało mi się, że wyglądam w nim grubo i niezgrabnie. Do tego ta długość...Nie, nie, nie! Przecież ona okropnie skróci nogi. Jednak napotykając na tumblr zdjęcia pięknych pań o krągłych kształtach w końcu postanowiłam spróbować. I naprawdę polubiłam ołówkowe spódnice! Niesamowicie uwydatniają nasze atuty. Kobietki, nie wstydźcie się pokazywać swoich kształtów! Mój chłopak widząc po raz pierwszy mnie w takiej spódnicy był wielce zdumiony, ale bardzo, bardzo mu się podobało.:) Jeśli chodzi o długość tego modelu to nie widzę problemu - dodajemy obcasy i gotowe.
Top z  New Look dodał całości lekkości i fajnie komponuje się z przylegającą spódnicą - przynajmniej według mnie.
Niestety nie miałam w domu żadnego fotografa - focie pstrykałam sama, przed przyjazdem Skarba. Tak więc wybaczcie mi brak profesjonalizmu oraz proszę o zrozumienie przy tworzeniu pierwszych postów. Z pewnością pójdzie mi to niezbyt zgrabnie. Z góry przepraszam i kieruję do Was milion buziaków!
Trzymajcie się ciepło w to deszczowe popołudnie !
Jeszcze raz buziaki ! ♥


                                      top from New Look // skirt nn // watch gift // shoes nn



+ focia z telefonu. :)


5 komentarzy:

  1. świetny zestaw <33
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dlaczego ale nie wyswietlaja mi sie Twoje wpisy na pingerze;/ i bardzo z tego powodu ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mi też się nie wyświetlają. Nie mam pojęcia dlaczego. Widzę tylko jakieś nieliczne posty dodane rok temu. Nie wiem co się stało. :(

      Usuń