środa, 24 lipca 2013

Today .

Witam. ;*
Dodaję prosty i wygodny zestaw na dziś i uciekam się pakować. ;* Ostatnio miałam bardzo mało czasu by tu zajrzeć i coś dodać. Powodem tego były ciągłe wyjazdy, gdyż ostatnio miałam wiele spraw do załatwienia. Dodatkowym problemem jest pogarszający się stan mojego zdrowia i ciągłe wizyty u lekarzy. :( Nie mogę się doczekać aż to wszystko się skończy... Jednak Mężczyzna mojego życia wie co dla mnie dobre i zorganizował dla nas wypoczynek . :) Haa, uwielbiam go za to ! ;) Co prawda będzie to bardzo krótki wyjazd, ale zawsze coś. Dziś popołudniu jedziemy do domku letniskowego należącego do jego rodziny. :) Już nie mogę się doczekać spacerów przy zachodzie słońca. ;* To jest to co uwielbiam najbardziej. W piątek wieczorem dołączą do nas jego rodzice oraz brat z dziewczyną. Absolutnie ich kocham i czuję się już niczym część rodziny tzn. jakbym była żoną M. ;* hahaha ;) A najbardziej cieszy mnie, a zarazem dziwi kontakt jaki mam z jego Mamą. Jest ona przecudowną kobietą, do której mogę się zwrócić z każdym problemem czy wątpliwością. Oprócz tego jest pełna ciepła i życzliwości, więc uwielbiam przebywać w jej towarzystwie ! ;)
A więc Skarby, idę zapakować najpotrzebniejsze rzeczy i wyruszam na krótki odpoczynek . ;) Obiecuję, że wrócę do Was cała i zdrowa. ;*
A co u Was? Jak Wam mijają wakacje ? :)
Buziaki !



4 komentarze:

  1. skórzane spodenki i buty przepiękne<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wścibską teściową...jak (dawniej) przychodziła do nas to w każdy kąt zaglądnęła a potem (oczywiście nie do mnie) się czepiała ze ,, nie mamy odpowiednio dużego stołu do jedzenia,ze choinka za mała,, hahaha Więc teraz unikam jej jak ognia!

    Wakacje spędziam w domu,ostatnio finansowo jest gorzej więc np Majorka po raz 4 nie wchodzi w grę ;)

    eliza2000

    OdpowiedzUsuń