sobota, 13 lipca 2013

Wishlist of July.

Hi !
Nadszedł czas na małą zmianę. Oprócz inspiracji postanowiłam wstawiać tutaj rzeczy, które przyciągną moją uwagę, aby mieć je w jednym miejscu. Może czasem wrzucę jakiś swój outfit lub napiszę trochę o sobie. :)
Na początek lista rzeczy, którymi planuję w najbliższym czasie uzupełnić zawartość mojej szafy.
Jak zwykle spodobało mi się dużo rzeczy z H&M. Niestety często jest tak, że szukam tego w sklepie i nigdzie nie mogę znaleźć ubrań, które upatrzyłam sobie na stronie. ;/ Mam nadzieję, że tym razem większość stanie się moją własnością.:) Oczywiście nie zabrakło ukochanych przeze mnie Nike af1. ♥ Klasyczny model, którym od dawna się zachwycam. :)
Patrząc na te rzeczy mam już kilka pomysłów na stylizacje. Obym miała okazje je zrealizować! ;*
Buziaki
1.here 2.here 3.here 4.here 5.here 6.here 7.here 8.here 9.here 10.here 11.here 12.here

1 komentarz: