sobota, 20 lipca 2013

Nike Air Force . ♥

Heey ! ;)
Obiecałam, że wrzucę niespodziankę, która na mnie wczoraj czekała po powrocie z Warszawy. :) Otóż przyszły moje af1 ! ;) Tak więc już pierwsza rzecz z listy must-have wykreślona. :)
Buty są niesamowite. Wyglądają ślicznie i są bardzo wygodne. :) Przyznaję się, że już dzisiaj w nich śmigałam po mieście i świetnie się sprawdziły. :)
Buciki zamówiłam na stronie Buty Jana . Jak zwykle się wyśmienicie spisali. Naprawdę wielki pozytyw! Perfekcyjna obsługa, buty szybciutko do mnie trafiły, dobry kontakt ze sprzedawcą, buty w 100% oryginalne. Czyli wszystko tak jak powinno być. Dodatkową zaletą sklepu są naprawdę atrakcyjne ceny. :) Właściwie to moja druga para z tego sklepu, ale wiedziałam że mogę na nich liczyć, bo mój chłopak, a także brat często tam zamawiają. Jeszcze nigdy nie było żadnych problemów z butami czy wymianą, więc sklep jest godny polecenia.
Jeśli spodobał Wam się ten model tutaj znajdziecie więcej wzorów. :)
Sklep znajdziecie także na allegro ( tutaj ) . Więc jeśli wolicie zamawiać przez tę stronę to serdecznie zapraszam. ;*
Buźka ! ;*



12 komentarzy: